miercuri, 12 august 2020

Ziua Internațională a Tineretului

      Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite (ONU) a desemnat, în 1999, data de 12 august în vederea marcării Zilei internaţionale a tineretului, promovată drept o sărbătoare anuală a tinerilor, femei şi bărbaţi, ca parteneri esenţiali în schimbare şi ca oportunitate de a creşte gradul de conştientizare cu privire la provocările şi problemele cu care se confruntă tinerii din întreaga lume.

Aceasta sarbatoare e promovată drept oportunitate de a face auzite vocile, acțiunile și inițiativele tinerilor, precum și implicarea lor în luarea deciizilor care îi vizează în mod direct.

Felicitari de Ziua Internationala a Tineretului: 12 August ...

Ziua Internațională a Tineretului, marcată în Republica Moldova ...

12 august- Ziua Internațională a Tineretului!   
Ziua internațională a tineretului

Adăugați o etichetă

Un comentariu:

  1. Nu am știut niciodată că voi scrie această mărturie într-o zi, dar inima mea este atât de plină de bucurie, încât am decis să o împărtășesc. Sunt avocat și locuiesc la Vilnius și am 30 de ani. Mă întâlnesc cu iubitul meu de când aveam 20 de ani, relația noastră a fost întotdeauna minunată. Părinții mei i-au plăcut foarte mult și speră să ne căsătorim într-o zi, pentru că relația noastră a fost atât de lungă. De curând am început să observ că ori de câte ori pun problema problemei căsătoriei, el doar se va lăuda și spune că nu este pregătit, în ciuda faptului că am fost împreună timp de 10 ani, iubitul meu a avut un loc de muncă foarte bine plătit, așa că banii nu au fost ” problema, el avea 35 de ani. Când îl întreb de ce nu vrea să se căsătorească, va continua să spună că nu este pregătit pentru asta acum, că dacă găsesc pe cineva care este gata, ar trebui să mă căsătoresc cu el, cuvintele lui chiar m-au doborât, am fost în lacrimi zile întregi acasa. Apoi, într-o zi, m-am întâlnit cu dr. Ajayi și i-am povestit problema mea, mi-a spus că cineva a făcut un blestem pe iubitul meu să nu se căsătorească cu mine. Dr Ajayi mi-a spus ce voi face, a spus că va face câteva vrăji și după câteva zile voi fi surprins. Am făcut toate lucrurile necesare pe care mi le-a cerut să le fac. Câteva zile mai târziu, spre marea mea surpriză, prietenul meu mi-a propus-o într-o petrecere surpriză, a doua zi am făcut o nuntă în instanță doar cu părinții și prietenii noștri prezenți, eram atât de plină de lacrimi și inima îmi era atât de bucuroasă. Mulțumesc dr. Ajayi. Vă recomand dr Ajayi pentru orice fel de vrajă doriți, contactați numărul său de telefon Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere