marți, 21 ianuarie 2020

Spectacol literar -muzical „ Mihai Eminescu – rege între poeți”

          
Avându-l pe Eminescu în suflet, nu mai suntem nicicând singuri, căci purtăm cu noi o bogăţie  rară, cea mai de preţ comoară a limbii române, opera unui astru nemuritor, ce va străluci cu o blândă lumină, iradiind  prin veacuri frumuseţe şi armonie.
  Cel mai mare poet român, Mihai Eminescu, a fost omagiat astăzi, 20 ianuarie la filiala N4  BM „ M. Sadoveanu” Soroca. Pentru a marca această zi, colaboratorii bibliotecii în parteneriat cu elevii clasei VIII - X a IPLT „ Constantin Stere” ghidați de profesoarea Repeșco Stela, am organizat un spectacol literar -muzical „ Mihai Eminescu – rege între poeți”. În cadrul  acestei activități a fost prezentată expoziția de carte „Eminescu - voevodul culturii românești”,comunicari la viața și activitatea poetului, recital de poezie, înscenări, cîntece pe versurile poetului.  
Eminescu a rămas în istoria literaturii române o figură emblematică, un etalon de frumusețe genială, talent inedit, har dumnezeesc. Geniul românesc, Eminescu a pătruns pe cale universală în sufletele iubitorilor de poezie, grație profunzimii și armoniei versurilor. În fiecare vers al lui e o întreagă lume de vise, de înțelepciune, de sentimente  nebănuite. Și ori de cite ori vom frunzări filele cărții lui Eminescu, vom afla ceva nou, ceva „ucigător de dulce”. Așa cum spunea Alexandru Vlahuță, : Tot mai citesc măiastra-ți carte
            Deși ți-o știu pe dinafară.
El va rămîne în conștiința poporului nostru, ca un suflet viu, căci spiritul Eminescian este veșnic, veghind asupra noastră din spații astrale.


                                       

                                                                      





Un comentariu:

  1. Cum te simți când cel cu care plănuiai să-ți petreci restul vieții spune brusc că nu mai este interesat de căsătorie din nicăieri, care este genul de situație în care mă aflam când am dat peste caseta vraja numită Dr. Ajayi, am fost cu inimă ruptă, l-a rugat pe soțul meu timp de câteva luni să se întoarcă acasă, toate motivele mele nu au fost reciproce până când nu am văzut o mărturie a unei doamne care a descris cum caserul de vrăjitoare Dr. Ajayi a ajutat-o ​​să obțină un loc de muncă bine plătit și a spus că este capabil de alții un fel de vraja ea îi aruncă numărul lui Viber: +2347084887094 Am luat numărul și mesajul vraja Caster Dr Ajayi mi-a explicat situația și cum soțul meu a plecat brusc de acasă, mi-a spus de ce soțul meu a plecat de acasă după ce a efectuat o vrajă, l-a luat doar șapte zile pentru a readuce fericirea la viața mea, deoarece trăiesc fericit alături de soțul meu și ne așteptăm al doilea copil. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui rotor de vrăji pentru orice fel de problemă de viață la care vă puteți gândi, contactați caseta de vrăji de pe numărul său Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere